پی سی بی نے پی ایس ایل طرز کی مگر فارمیٹ میں مختلف نئی لیگ کا اعلان کر دیا

پی سی بی نے پی ایس ایل طرز کی مگر فارمیٹ میں مختلف نئی لیگ کا اعلان کر دیا

پی سی بی نے پی ایس ایل جیسی پاکستان جونیئر لیگ کی تفصیلات کا اعلان کردیا . پی سی بی پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے اپنی پہلی پاکستان جونیئر لیگ (پی جے ایل) کا آغاز کیا ہے اور اسپانسرز کو بولی کے لیے مدعو کیا ہے۔ جمعرات کو جاری ہونے والی ایک پریس ریلیز میں پی جے ایل کے سافٹ لانچ کا اعلان کیا گیا تاکہ ٹوئنٹی 20 مقابلے کے لیے اسپانسرز کو راغب کیا جا سکے۔

لیگ اس سال اکتوبر میں شیڈول ہے۔ پی سی بی مندرجہ ذیل حقوق کے لیے دلچسپی رکھنے والی جماعتوں سے اظہارِ دلچسپی کی درخواست کر رہا ہے: ٹائٹل اسپانسر شپ لائیو سٹریمنگ زمرہ اسپانسر شپس ٹیم فرنچائزز دلچسپی رکھنے والی جماعتوں کو پی سی بی کی ویب سائٹ سے دستاویز/PJL کے تحت اظہار دلچسپی کا فارم ڈاؤن لوڈ کرنے اور 26 اپریل 2022 سے پہلے bidding@pcb.com.pk پر اپنے بھرے ہوئے EOIs کو ای میل کرنے کے لیے مدعو کیا جاتا ہے۔

پی سی بی کے چیئرمین رمیز راجہ: “میں بہت پرجوش اور پرجوش ہوں کہ دنوں کی محنت اور منصوبہ بندی کے بعد، ہم نے آج پاکستان جونیئر لیگ کے لیے دلچسپی کی دستاویز جاری کی ہے، جو دنیا میں اپنی نوعیت کی پہلی بین الاقوامی لیگ ہے۔ جس کا ایڈیشن ہم اس سال اکتوبر میں منعقد کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

Leave a Comment