پاکستان کو لستھ ملنگا کی کاپی بولر مل گیا, بلکل وہی انداز وہی سپیڈ کوچز کو متاثر کر گئی

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کی فرنچائز لاہور قلندرز نے ایک بار پھر اپنے پلیئر ڈویلپمنٹ پروگرام (پی ڈی پی) کے دوران ایک خاص ٹیلنٹ کا پتہ لگایا ہے، جس نے عاقب جاوید، سمین رانا، اور ڈیرن گف سب کو بے اعتبار کر دیا ہے۔

طیب عباس، جو قلندرز کی پی ڈی پی میں نظر آئے، نے سری لنکا کے لیجنڈری غیر روایتی باؤلر لاستھ ملنگا کی طرح باؤلنگ کرنے کی اپنی صلاحیت کا مظاہرہ کیا۔ اس کے ‘سلنگی’ ایکشن اور کوئی باقاعدہ تربیت نہ ہونے کے باوجود 87mph کی رفتار سے گیند کرنے کی صلاحیت نے انگلینڈ کے سابق فاسٹ بولر اور یارکشائر کے منیجنگ ڈائریکٹر ڈیرن گو کو سراسر بے اعتمادی میں ڈال دیا۔

“وہ بغیر اسپائکس کے ٹرینرز میں 87 میل فی گھنٹہ کی رفتار سے باؤلنگ کرتا ہے، واقعی یہ نہیں جانتا کہ گیند کو صحیح طریقے سے کیسے پکڑنا ہے، اور جب وہ لینڈ کرتا ہے تو اس میں کوئی حقیقی استحکام نہیں ہے لیکن کسی نہ کسی طرح 87 میل فی گھنٹہ کی رفتار سے گیند دوسرے سرے پر پہنچ جاتی ہے –

میرا مطلب ہے، واہ،” ڈیرن نے کہا۔ میڈیا سے بات کرتے ہوئے گف۔ پاکستان کے سابق فاسٹ بولر اور پی ایس ایل ٹائٹل جیتنے والے ہیڈ کوچ عاقب جاوید نے بھی کہا کہ وہ بھی طیب کی منفرد صلاحیتوں سے متاثر ہیں اور وہ فرنچائز کا حقیقی اثاثہ بننے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ جھنگ سے تعلق رکھنے والے طیب اپنی قسمت بدلنے کی خواہش رکھتے ہیں کیونکہ وہ اس وقت ویلڈر کا کام کرتے ہیں جبکہ اس کے والد شہر میں ایک چھوٹی بیکری کے مالک ہیں۔ میڈیا سے بات کرتے ہوئے طیب نے ٹرائلز کے دوران نمایاں ہونے کے بعد اپنی خوشی کا اظہار بھی کیا۔

Leave a Comment