شان مسعود پہلے کرکٹر بن گئے جنہوں نے کونٹی کرکٹ کا سب سے بڑا اہم ریکارڈ اپنے نام کیا

543

پاکستان کے شان مسعود نے انگلش کاؤنٹی چیمپئن شپ میں تاریخ رقم کر دی۔ پاکستان کے اوپننگ بلے باز شان مسعود کاؤنٹی چیمپئن شپ کے دوران اشارے کر رہے ہیں۔ پاکستان کے اوپننگ بلے باز شان مسعود نے جمعہ کو ریکارڈ بک میں اپنا نام درج کرایا جب وہ کاؤنٹی چیمپئن شپ میں بیک ٹو بیک دو ڈبل سنچریاں بنانے والے پہلے پاکستانی بن گئے۔ 32

سالہ بلے باز کاؤنٹی ڈربی شائر کی نمائندگی کر رہے ہیں۔ انہوں نے جمعہ کے روز لیسٹر شائر کے خلاف 268 گیندوں پر 219 رنز کی اننگز کھیل کر اپنی مسلسل دوسری ڈبل سنچری بنائی۔ گزشتہ میچ میں انہوں نے سسیکس کے خلاف 239 رنز بنائے تھے۔ مسعود کاؤنٹی چیمپئن شپ میں دو اننگز میں لگاتار دو ڈبل سنچریاں بنانے والے پہلے پاکستانی بلے باز ہیں۔ وہ ارشد پرویز کے بعد فرسٹ کلاس کرکٹ میں ایسا کرنے والے دوسرے پاکستانی بلے باز ہیں، جنہوں نے 1978 میں بی سی سی پی پیٹرنز ٹرافی میں 243 (بمقابلہ بلوچستان) اور 236 (بمقابلہ ایم سی بی) رنز بنائے تھے۔

آخری بار کوئی بھی ایشیائی بلے باز کاؤنٹی چیمپیئن شپ میں بیک ٹو بیک ڈبل سنچریاں بنانے میں کامیاب ہوا تھا تقسیم سے پہلے، 1933 میں، جب نواب افتخار الدین نے 1933 میں ورسٹر شائر کے لیے 231 اور 224 رنز بنائے تھے۔ مسعود کو آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ میچوں کے لیے نظر انداز کیا گیا تھا۔ تاہم، انہوں نے اس سیزن میں کاؤنٹی چیمپئن شپ میں صرف چار اننگز میں مجموعی طور پر 611 رنز بنا کر اپنی زندگی کی بہترین فارم میں ثابت کیا ہے۔