دنیا کی دو بڑی ٹیموں نے رمیزراجا کے چار ملکی ٹورنامنٹ منصوبے کی آئی سی سی میں حمایت کردی.

575

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین رمیز راجہ کے چار ملکی ٹورنامنٹ متعارف کرانے کے منصوبے کو انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) کی جانب سے ان مقابلوں کے لیے پچ بنانے کے بعد مزید تقویت ملی۔ کرک بز کے مطابق، ای سی بی کے چیف ایگزیکٹیو ٹام ہیریسن نے جمعہ (8 اپریل) کو دبئی میں انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کی چیف ایگزیکٹو کمیٹی (سی ای سی) کے اجلاس میں کہا کہ اراکین کو چار ملکی چیمپئن شپ کے انعقاد کی اجازت دی جائے گی۔

یہ سمجھا جاتا ہے کہ ای سی بی کو کرکٹ ویسٹ انڈیز (سی ڈبلیو آئی) سمیت چند دیگر بورڈز اور ظاہر ہے کہ پی سی بی نے بھی تعاون کیا۔ دریں اثنا، بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (BCCI) اس تجویز پر غیر جانبدار رہا۔ ریزرویشن فنانس اینڈ کمرشل افیئرز کمیٹی (ایف اینڈ سی اے) کے ممبران کی طرف سے سامنے آئی ہے، جن کے خیال میں یہ خیال کیا جاتا ہے کہ بہت سارے کثیر جہتی ٹورنامنٹ ورلڈ کپ کی قدر کو کم کر سکتے ہیں۔

آئی سی سی کے موجودہ قوانین کثیر الجہتی مصروفیات کو صرف سہ رخی مقابلوں تک محدود رکھتے ہیں۔ دوسری جانب رمیز راجہ کل اضافی ریونیو شیئر پر زور دیتے ہوئے اپنی تجویز پیش کریں گے جس میں سے ایسوسی ایٹ ممبران میں بھی تقسیم کیا جا سکتا ہے۔