بھارتی لیجنڈری بلے باز سچن ٹنڈولکر اور بابراعظم آمنے سامنے, بابر نے سچن کو پچھاڑ دیا

886

پاکستان کے کپتان بابر اعظم اس وقت فارم میں ہیں۔ 27 سالہ نوجوان نے حال ہی میں آسٹریلیا کے خلاف آل فارمیٹ کی سیریز میں حصہ لیا تھا اور تینوں فارمیٹس میں سب سے زیادہ رنز بنانے والوں میں شامل تھے۔ تین ٹیسٹ کی پانچ اننگز میں 390 رنز کے ساتھ، بابر تین میچوں کی سیریز میں تیسرے سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی کے طور پر ختم ہوئے، جو قذافی میں کھیلے گئے آخری ٹیسٹ میں اعظم کی قیادت والی ٹیم کو 115 رنز سے شکست دینے کے بعد مہمانوں کے حق میں چلا گیا۔ سٹیڈیم لاہور

آسٹریلیا کے خلاف وائٹ بال سیریز میں اپنی شاندار فارم کی وجہ سے، دنیا کے نمبر ایک ون ڈے بلے باز نے اب آئی سی سی کی آل ٹائم او ڈی آئی بلے بازوں کی فہرست میں لیجنڈری ہندوستانی کرکٹر سچن ٹنڈولکر کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔
اپنے نام کے 891 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ، پاکستانی کپتان اب ہمہ وقتی فہرست میں 15ویں نمبر پر ہے اور اس نے ون ڈے اور ٹیسٹ میچ کرکٹ کی تاریخ میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی کی جگہ لے لی ہے۔ ٹنڈولکر گزشتہ ہفتے 887 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ اس فہرست میں 15ویں نمبر پر تھے۔ ویسٹ انڈیز کے عظیم سر ویو رچرڈز 935 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ پہلے اور پاکستانی لیجنڈ ظہیر عباس (931) کے بعد دوسرے نمبر پر ہیں۔