امام الحق کی آئی سی سی ون ڈے ریکنگ میں بلے بلے ہو گئی

409

امام الحق کی آئی سی سی ون ڈے ریکنگ میں بلے بلے ہو گئی

آسٹریلیا کے خلاف ون ڈے سیریز میں غلبہ حاصل کرنے کے بعد، بابر اعظم نے اپنا پہلا مقام برقرار رکھا ہے، جب کہ امام الحق نے بیٹنگ کے لیے تازہ ترین آئی سی سی مردوں کی ون ڈے پلیئر رینکنگ میں نمبر 3 پر پہنچنے کے لیے کئی پوزیشنیں حاصل کی ہیں۔

جنوبی افریقہ کے کپتان ڈین ایلگر بنگلہ دیش کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں دو نصف سنچریاں بنانے کے بعد آئی سی سی کی تازہ ترین مردوں کی ٹیسٹ پلیئر رینکنگ میں چند مقام حاصل کرنے والے کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں۔ ایلگر کے ابتدائی ٹیسٹ میں 67 اور 64 کے اسکور سے وہ تین درجے اوپر، نمبر 13 تک پہنچ گئے ہیں۔

پاکستانی بائیں ہاتھ کے بلے باز امام الحق ون ڈے رینکنگ میں سب سے بڑے موور ہیں۔ حال ہی میں ختم ہونے والی ون ڈے سیریز میں آسٹریلیا کے خلاف ان کی بہترین فارم نے انہیں سات درجے اوپر لے کر نمبر 3 پر جانے میں مدد کی ہے۔ امام سیریز کے سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی رہے، انہوں نے تین میچوں میں 149 کی شاندار اوسط سے 298 رنز بنائے۔

دریں اثنا، آسٹریلیا کے کپتان ایرون فنچ جنہوں نے حال ہی میں اپنی تال تلاش کرنے کے لیے جدوجہد کی ہے وہ تین درجے نیچے 10ویں نمبر پر آگئے ہیں۔ ٹریوس ہیڈ جنہوں نے آسٹریلیا کے لیے اننگز کھولنے کے موقع کا بھرپور استعمال کیا، وہ پانچ پوائنٹس حاصل کر کے نمبر 34 پر پہنچ گئے۔

نیوزی لینڈ کے بلے باز ٹام لیتھم دوسرے ون ڈے میں ہالینڈ کے خلاف 140 رنز کی ناقابل شکست اننگز کے بعد تین درجے ترقی کرکے 25ویں نمبر پر آگئے۔ ان کے ساتھی، راس ٹیلر، جنہوں نے پیر کو نیدرلینڈز کے خلاف اپنا آخری بین الاقوامی میچ کھیلا، تین درجے کھسک کر نمبر 6 پر آ گئے۔