اب آئے گا مزہ ون ڈے سکواڈ میں پوری پاکستان عوام کے فیورٹ کھلاڑی بھی شامل

مردوں کی عبوری قومی سلیکشن کمیٹی نے بدھ کو نیوزی لینڈ کے خلاف ہوم ون ڈے سیریز کے لیے 21 ممکنہ کھلاڑیوں کا اعلان کر دیا، جس میں پاکستانیوں کے فیورٹ بائیں ہاتھ کے بلے باز شرجیل خان کو بھی شامل کرلیا گیا ہے۔

سابق کپتان شاہد آفریدی کی سربراہی میں قومی مردوں کی ٹیم کی عبوری سلیکشن کمیٹی نے نیوزی لینڈ کے خلاف 9 سے 13 جنوری تک کراچی میں ہونے والی ہوم ون ڈے سیریز کے لیے 21 ممکنہ کھلاڑیوں کا اعلان کیا۔ تین سال سے زائد عرصے کے بعد ٹیسٹ کرکٹ میں واپسی کرنے والے سابق کپتان اور وکٹ کیپر بلے باز سرفراز احمد کا نام کھلاڑیوں کے سیٹ میں شامل نہیں ہے،

جبکہ ان کے سندھ کے ساتھی شرجیل، جنہوں نے آخری بار 2017 میں پچاس اوور کے فارمیٹ میں قومی جرسی پہنائی تھی، کو 21 ممکنہ کھلاڑیوں میں شامل کیا گیا تھا۔ شرجیل کے علاوہ، شان مسعود جنہوں نے آخری بار 2019 میں ون ڈے کھیلا تھا، کو بھی اعلان کردہ 21 کھلاڑیوں میں شامل کیا گیا ہے جن میں چھ غیر کیپڈ کھلاڑی ابرار احمد، احسان اللہ، عامر جمال، کامران غلام، قاسم اکرم اور طیب طاہر بھی شامل ہیں۔

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے ایک پریس ریلیز میں بتایا کہ تاریخی ہوم ون ڈے سیریز کے لیے حتمی اسکواڈ کا اعلان جاری پاکستان کپ کے اختتام کے بعد اور کراچی میں دوسرے ٹیسٹ کے درمیان کیا جائے گا۔

Leave a Comment